Προεταοιμασία Υποψηφίων για τις αθλητικές δοκιμασίες Γυμναστικής ΑκαδημίαςΠροεταοιμασία Υποψηφίων για τις αθλητικές δοκιμασίες Σχολές της ΑστυνομίαςΠροεταοιμασία Υποψηφίων για τις αθλητικές δοκιμασίες Σχολές Στρατού

Η Στρατηγική του Υποψηφίου

Όπως έγινε γνωστό, οι υποψήφιοι στο "Νέο Λύκειο" θα έχουν πρόσβαση στα ΤΕΦΑΑ από όλες τις ομάδες προσανατολισμού.
Δηλαδή και απο την ομάδα Ανθρωπιστικών σπουδών και απο την ομάδα θετικών σπουδών, αλλά και απο την ομάδα οικονομίας και πληροφορικής ο υποψήφιος μπορεί να έχει πρόσβαση στα ΤΕΦΑΑ.

Είναι δεδοµένο, οτι ένας µέσος υποψήφιος, ο οποίος θα µας εµπιστευτεί στην Γ΄Λυκείου για την προετοιµασία του στα αγωνίσµατα, θα αποσπάσει µια βαθµολογία 11-15 περίπου, η οποία µεταφράζεται σε 2200-3000 µόρια (Μέσος  Όρος χ 200).

Σύµφωνα µε το νέο σύστηµα εισαγωγής στην τριτοβάθµια εκπαίδευση και ειδικά για τα ΤΕΦΑΑ, µε µια µατιά επί του συνόλου της βαθµολογικής διεργασίας, καταλήγουµε στο συµπέρασµα οτι: ένας υποψήφιος που οι επιδόσεις του στο Λύκειο κυµαίνονται σε µια βαθµολογία γύρω στο 10 στο Βαθµό Πρόσβασης (µέσος όρος των πανελλαδικώς εξεταζόµενων µαθηµάτων), έχει σοβαρότατες  πιθανότητες Εισαγωγής στα ΤΕΦΑΑ (ΑΕΙ) συνδυάζοντας την παραπάνω βαθµολογία αγωνισµάτων που µαζί µπορούµε να πετύχουµε.

Συµπεραίνουµε λοιπόν, οτι ένας υποψήφιος, αν και µε χαµηλό Βαθµό Πρόσβασης του Ενιαίου Λύκειου (µέσος όρος των πανελλαδικώς εξεταζόµενων µαθηµάτων), έχει σοβαρότατες πιθανότητες εισαγωγής στα ΤΕΦΑΑ, µε την προϋπόθεση οτι θ΄ασχοληθεί σοβαρά, έστω και την τελευταία χρονιά (Γ΄Λυκείου), µε την προετοιµασία του για τις εξετάσεις αγωνισµάτων.

Πιθανότητες που ενισχύονται στο έπακρο για κάποιον υποψήφιο, ο οποίος θα θελήσει να ασχοληθεί για περισσότερο διάστηµα, από τη Β΄Λυκείου δηλαδή, ή ακόµη και από την Α΄Λυκείου. Σ΄αυτή την περίπτωση είναι σχεδόν βέβαιο οτι θα καταφέρει επιδόσεις υψηλότατες: από 15 - 19 (Μ.Ο.) στα αγωνίσµατα, βαθµός που µεταφράζεται σε 3.000 - 3.800 µόρια και συνοδεύεται από το πλεονέκτηµα µιας κάτω του 10 βαθµολογίας στο Βαθµό Πρόσβασης (µέσος όρος των πανελλαδικώς εξεταζόµενων µαθηµάτων).